Soturi vai sankari? Kuvamuistoja joogatunnilta:

Ihme on tapahtunut! Minusta on kuvatodisteita, kun olen Hyvinkäällä tekemässä jotain. Pitkästä aikaa! Olkoonkin näyttämönä sitten vain Paavolan koulun irtonainen jumppasali, siellä minä olen.

Oli pakko ajaa kuvat todella vahvan filtterin läpi, sillä en yksinkertaisesti kestänyt jumppasalin värimaailmaa. Tai no jaa, mitä värimaailmaa? Koripallotelineessä taitaa olla jotain punaista.

Liikkeen nimi on soturi tai sankari. Joogaopettajamme sanoi, että tuolta sen kuuluu näyttää, mutta vähänpä epäilen. Olen melkoisen kriittinen, mitä tulee omaan venymiseen ja liikkuvuuteen, ja kun tunti meni nyt muutenkin vähän hihitellessä omaa kankeaa olemustani.

Olen kuullut villejä huhuja trendikkäistä liikkujista, mutta itse en kyllä lukeudu siihen porukkaan. Päällä on kulahtaneet trikoohousut (joita käytän surutta niin juostessa, jumpassa kuin joogassakin), suurin ja pehmein collegepaita sekä äidin vähintään kymmenen vuotta sitten kutomat lämpimät villasukat. Pystyn parhaiten tyhjentämään mieleni turhasta, kun kankaat ovat pehmeitä, tuttuja ja pitävät lämpimänä.

En oikein tiedä, mikä tämän päivityksen varsinainen tarkoitus oli. Ehkä kannustaa liikkumaan ja vähän myös nauramaan itselleen. Olen melkoinen rautakanki naiseksi, mutta haluan kuitenkin kokeilla kaikkea uutta – ainakin saa iloisen mielen ja hyvät naurut, jos ei muuta. Olen jo pitkään ajatellut, että vaikken ole täydellinen, on silti parempi vaihtoehto lähteä liikkumaan kuin jäädä sohvalle sipsipussin kanssa. Suosittelen!

Kuvista ja ideasta kiitos Nooralle (kuvat otettu tunnin päätteeksi – niin turhamainen minäkään en ole, että kesken lähes meditatiivisen tilan, pyytäisin napsimaan todistusaineistoa itsestäni).

One thought on “Soturi vai sankari? Kuvamuistoja joogatunnilta:

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s